Kita yang saling melengkapi . Dan waktu terus berdetik terus berlalu, meninggalkan, membiarkan, mengabdikan segala kenangan . Welcome To My Life .

Saya

My photo
Cukuplah sekadar harta, kerja dan keluarga jadi sebab untuk berputik mata kalau itu hajat yang tak tercapai sebelum tinggalkan dunia . Hidup di dunia ini seperti perjalanan yang terlalu panjang dan terlalu banyak perhentian sementara, hingga kadang-kadang terlupa sebenarnya diri ini nak ke mana . Laksana kain putih, kita yang mencorakkannya .

Saturday, December 24, 2011

result ? thumbs up !

Asslamulaikum.
alhamdulillah ! result PMR yang telah keluar pada tanggal 22 december 2011 sangat membanggekan aku.heppi giler arrr ! aku cume dapat 7A 1B ! oke nak tengok tak slip result aku ? ni haa kat bawah ni !


oke tak? oke lah kan.. salah sorang kawan aku pun dapat result sebijik macam aku.. name dye Aizam.. perempuan oke.. haha.. oke aku ade ulasan siket tentang result aku ni..:)) oke first,, kenape aku dapat A  dalam bahase melayu? sebab cikgu BM kiterang [cikgu mazri] memang hebad tambah pulak dengan usaha aku ! die memang tak banyak ajar tapi sekali die ajar,, perghhhh menusuk dalam otak kau ! haha..untunglah sape yang akan diajari oleh cikgu mazri tahun depan ! konfem BM korang  A ! :)) subject Math pulak,, hurmm..memang aku minat math:)) minat yang teramat sangat ! thats why walau apep0n aku akan pastikan math aku A ! math aku cikgu anis ajar ! die pon hebad tau ! kawan aku yang gagal math time trial boleh dapat A math time PMR sebenar ! untung sape yang belajar dengan cikgu anis ni:)) die ajar korang sampai korang paham ! seterus nye science ! memang minat sains :)) kalau masuk form 3 je mesti engat chapter 4 ! huh~ bab tu memang agak menarik ! haha... tapi susah giler ! untung sape yang dapat cikgu yanie, die ajar memang superb ! skali ajar memang paham:)) sejarah ! huh.. lemah aku dengar ! tapi alhamdulillah A jugak kau ! haha.. aku memang tak minat sejarah:)) dialog for sejarah " i try to love you, but i cant" haha.. tapi betul lah cikgu cakap, banyak buat soalan past year ! konfem sejarah A! tapi aku tak,, aku bace soalan past year ! then tgok jawapan ! alhamdulillah A jugak ..hehe:)) kalau geografi ! perghhh rindu sama mama S ! haha.. perghhh soalan latih tubi yang die bagi memang banyak ! tak terbuat aku ! haha,,tapi alhamdulillah A jugak :)) KH,, aku amik pedek [perdagangan & keusahawanan] huh~ akulah pelajar yang paling tak tumpu dalam kelas ni.. asik berborak dengan kawan je:)) tapi berkat usaha dan dorongan yang diberikan, A jugak :)) agama? haa..islam kan ! mestilah A !hehe:)) huh! sekarang nak citer pasal si B pulak ! hehe:)) aku B for bahase asing, bahase inggeris la ! cikgu yang ajar BI memang best ! caring and suke cakap saye bagi tahu pengetue tapi tak buat pun..haha:)) maybe salah aku ! tak sent keje yang die bagi, tak siap kan keje yang die bagi, slalo0 tidur dalam kelas die, slalo0 bising dalam kelas die and slalo0 main cubit-cubit dan tumbuk-tumbuk dengan kawan sebelah,, farid ! haha... farid,,aku tahu BI kau brape ! haha... salah aku ! haha... ni lah padah nye ! padan muke :P ape-ape pon terime kasih kat ibu aku and baba aku sebab slalo0 doa dan beri sokongan kat aku.. tak lupe juge pada kawan-kawan, cikgu-sikgu dan tempat tinggal sementaraku asduma kerana telah banyak bantu aku ! satu ayat untuk describe cikgu duma,, " cikgu duma sememangnya hebat !"
oke lah.. sampai sini jer keyh ! tangan pun dah penat menaip :))

oukeyh ! orang islam say "SALAM" :))


No comments:

Post a Comment