Kita yang saling melengkapi . Dan waktu terus berdetik terus berlalu, meninggalkan, membiarkan, mengabdikan segala kenangan . Welcome To My Life .

Saya

My photo
Cukuplah sekadar harta, kerja dan keluarga jadi sebab untuk berputik mata kalau itu hajat yang tak tercapai sebelum tinggalkan dunia . Hidup di dunia ini seperti perjalanan yang terlalu panjang dan terlalu banyak perhentian sementara, hingga kadang-kadang terlupa sebenarnya diri ini nak ke mana . Laksana kain putih, kita yang mencorakkannya .

Friday, July 22, 2011

diaryku...!

hai diary....assalamualaikum...?


diary p0n berkata: waalaikum salam...
aku p0n berkata  : kau ape khabar..,
diary p0n berkata: kabar baek..,
                            ni aku sebagai diary,,
                            nak tanyer,,kau nie ade awek tak...?
aku p0n berkata  : tak doh...aku ni harap je hensem tahap BAB 1,
                            tapi xde orang nak..,
diary p0n berkata: muke kau cam JUSTIN BIEBER arr....
aku p0n berkata  : ye memang muke aq cam dye..,
                             tapi aku rase,aku lebih hensem arr...,
diary p0n berkata: kalaw boleh...,
                            aku pun nk jadi hensem macam kau..!
aku p0n berkata  : Ahhhh! mane b0leh..aku nak hensem,,kau pun nak hensem..
                            aku ramai peminat kau pun nak ramai peminat..ish aii....
                            kau tau tak,,sebena nye..,smue p0mpuan suke kat aku..,
                            aku je yang x suke kat die orang..,sbb nnti yang laen jeles..
diary p0n berkata: dah arr...x nak la kawan kau..

aku p0n berkata : bla arr kau.., x nak kawan kau pun..
sambil berjalan     DUSHHH!!!! (tumbok)
untuk teruskan
misi dan
meninggalkan
diary sendirian..

No comments:

Post a Comment