Kita yang saling melengkapi . Dan waktu terus berdetik terus berlalu, meninggalkan, membiarkan, mengabdikan segala kenangan . Welcome To My Life .

Saya

My photo
Cukuplah sekadar harta, kerja dan keluarga jadi sebab untuk berputik mata kalau itu hajat yang tak tercapai sebelum tinggalkan dunia . Hidup di dunia ini seperti perjalanan yang terlalu panjang dan terlalu banyak perhentian sementara, hingga kadang-kadang terlupa sebenarnya diri ini nak ke mana . Laksana kain putih, kita yang mencorakkannya .

Saturday, May 28, 2011

satu citer anto0 yang menakutkan.

semalam aku tidur lewat.mula-mula,kuhanya mendengar cawan jatuh.diriku bermonolog dalaman,"hanya kucing saja itu.!".selepas itu,ku terlihat bayang-bayang.bayang-bayang itu sangat besar.diriku terasa takut.aku mula berpeluh kesejukan.lalu aku memberanikan diri menuju kebayang-bayang itu.ku terlihat satu lembaga.
aku menjerit.lalu lembaga itu memegang aku.aku menutup mata.selepas beberapa ketika,baru ku sedar lembaga itu tidak membahayakan.lantas aku membuka mataku.lembaga itu mengajak aku menjamu selera.
rupa-rupanya lembaga itu ialah abangku sendiri.

huh...AMAT MENAKUTKAN!

No comments:

Post a Comment