Kita yang saling melengkapi . Dan waktu terus berdetik terus berlalu, meninggalkan, membiarkan, mengabdikan segala kenangan . Welcome To My Life .

Saya

My photo
Cukuplah sekadar harta, kerja dan keluarga jadi sebab untuk berputik mata kalau itu hajat yang tak tercapai sebelum tinggalkan dunia . Hidup di dunia ini seperti perjalanan yang terlalu panjang dan terlalu banyak perhentian sementara, hingga kadang-kadang terlupa sebenarnya diri ini nak ke mana . Laksana kain putih, kita yang mencorakkannya .

Friday, August 10, 2012

Wanita Idaman.

Assalamualikum . Ehemm *betulkan tekak*. Pejam celik pejam celik, kita dah masuk 10 hari terakhir Ramadhan. Cepat betul masa berlalu. Aku rasa macam baru semalam kita start puasa *okay aku tipu*. Malam Lailatul Qadar, malam yang lebih baik daripada seribu bulan. Korang taknak jumpa malam ni ke? Cikgu aku cerita, time dia sekolah menengah dia pernah jumpa malam ni. Dia kata dia nampak bulan bersusun dan ada bayang orang sembahyang dekat bulan tapi disebabkan terlalu takut, dia tak terfikir nak buat solat sunat. Jom lah sesame kita mencari malam Lailatul Qadar.

*bau sedap melintas* Sekarang, baca balik title post aku. Wanita Jelita. Aku budak yang "bakal" A+ addmath dalam Spm *amiin, doa-doakanlah* telah memikirkan satu cara untuk mengenalpasti wanita idaman korang.*ayam goreng~*



*gambar diculik dari google*

Bagi setiap lelaki, mereka mempunyai wanita idaman masing-masing. Tidak kiralah sama ada perempuan itu pelakon, pemimpin, jutawan atau sebagainya. Percaya atau tidak, fakta ini mampu mengenalpasti wanita idaman anda itu. Jika tidak percaya, cubalah... (untuk kaum adam sahaja)

Pilih satu nombor (antara 1 hingga 9) kegemaran anda. Gandakan nombor anda dengan tiga. (a 3=b) Kemudian, tambah hasil darab anda dengan 3. (b+3=c). Kemudian, darab sekali lagi dengan 3. (c3=d) Anda akan mendapat hasilnya sebanyak 2 digit, betul? Sekarang, tambahkan angka kedua-dua digit itu, supaya menjadi satu digit. (contoh: d+52. 5+2=7). Dan sekarang, lihat wanita idaman anda berdasarkan jawapan terakhir anda tadi. (jawapan 1 digit)

  1. Angelina Jolie (pelakon terkenal)
  2. Britney Spears (penyanyi terkenal)
  3. Selena Gomez (makwe Justin Bieber)
  4. Neelofa (pelakon terkenal)
  5. Nicol Ann David (pemain squash negara)
  6. Lisa Surihani (pelakon terkenal)
  7. Najwa Latif (penyanyi terkenal)
  8. Adele (penyanyi terkenal)
  9. NurulJannah (pemilik blog ini)
  10. Emma Watson (pelakon terkenal)


Dah tahu dah wanita idaman korang? hehee:D 

Salam Jumaat dan Selamat berpuasa:D




3 comments:

  1. hahaha..Nice entry dear..Keep it up on blogging yea.. :)
    Btw,visit here again..If u free time visit my new entry yea..tq :D

    ReplyDelete
  2. thank you for d'compliment . I will .:))

    ReplyDelete